بانک ملت
نوشته شده توسط : محمد جوادی
بانک ملت بانک ملت بانک ملت بانک ملت خرید شارژ رایتل

000 194.175 5.825 24 بانک ملت
تعرفه‌هاي اپراتورهاي بانک ملت تلفن همراه تعرفه مكالمات سيم‌كارت همراه اول در ساعات اوج مصرف هم 760 ريال در هر دقيقه و 536 ريال براي ساعات غير اوج مصرف در محدوده تماس بين شهري اعلام شده است.
- از لحاظ امکانات نرم‌افزاري و سخت‌افزاري براي عملي کردن استفاده از امضاي ديجيتال در کشور سرمايه‌گذاري شده وسازمان‌هايي مشغول پياده‌سازي اين سيستم‌ها هستند. در قانون تجارت الکترونيکي امضاي بانک ملت ديجيتال براي کاربردهاي مشخصي به رسميت شناخته شده است.
2- SSL چيست؟ بانک ملت

a2 Free بانک ملت
بانک ملت
گول تبلیغ ها رو نخورید بانک ملت هر جفتشون آشغالنفعلا adsl بهترین گزینس


برنامه‌هاي تلویزیوني و ويدئويي:با استفاده از این سرویس،‌ کانال‌های تلویزیون بر روی موبایل قابل مشاهده‌است. مشتركين مي‌توانند به راحتی به این کانالها دسترسی پیدا کرده و از برنامه‌هاي آن بانک ملت استفاده كنند. حق پخش برنامه‌های تلویزیونی را نيز مي‌توان از طریق گوشی و بر بستر شبكه نسل سوم پرداخت كرد. همچنين به كمك بستر شبكه نسل‌سوم مي‌توان فيلم يا كليپ‌هاي ويدئويي را براي مشتركين ارسال كرد و توسط گوشي آنها را دريافت نمود. این سرویس به مشتركين اجازه می‌دهد انواع ویدئو و محتویات آن را انتخاب کرده و سپس آن را برای مشاهده به گوشی موبایل،‌لپ تاپ و یا غیره بفرستد. گفتني‌است شبکه‌های خدمات نسل سوم به دلیل ظرفیت و پهنای باند گسترده خود برای ارائه خدمات ویدئویی نیز در موقعیت بهتری نسبت به نسلهاي پيشين خود قرار دارند.
خرید .سرویس های بانک ملت مبتنی بر متن (Text-based Services): این سرویس ها به صورت پیام کوتاه برای مشترکین ارسال می شوند و عبارتند از:پیام های درخواستی: که بر حسب درخواست مشترکین، برای آنها ارسال می شود. مانند:پیامهای آموزشی: مانند آموزش اصطلاحات و ضرب المثل های انگلیسی پیامهای سرگرمی: شامل لطیفه، تفأل، كشكول و ...پیامهای اطلاع رسان: نظیر پیش بینی وضع هوا، جدول برنامه های سیما، نرخ انواع ارز و …پیامهای مذهبی: مانند نهج البلاغه، احادیث، اوقات شرعی و …
رمزنگاري عبارت است از بهم ريختگي اطلاعات به طوري که براي کسي قابل فهم نباشد. بانک ملت در رمزنگاري کاربر با استفاده از کليد عمومي گيرنده، اطلاعات را رمز مي کند و براي گيرنده اطلاعات ارسال مي کند. گيرنده اطلاعات ،اطلاعات رمز شده را توسط کليد خصوصي رمزگشايي مي کند و چون کليد خصوصي هر شخص فقط در اختيار خودش است تنها همان فرد امکان رمزگشايي اطلاعات را دارد.
کیفیت خدماتمبین نت: پوشش کامل مناطق مبین‌نت بر روی سایت مشخص شده است و اگر در منطقه‌ای باشید بانک ملت که امواج به خوبی به مودم شما برسد و آنتن‌ها پر باشد کیفیت قابل قبول است و سرعت دانلود نیز مناسب و در اندازه حقیقی و گاهی اوقات بیشتر از حد استاندارد هم می‌شود که تمام این‌ها بستگی به پوشش منطقه شما و تراکم ساختمان‌ها دارد. نوسانات Ping نیز در حد متعادل می‌باشد و گاهی اقات پینگ شما شاید به حدی بالا رود که انتظار آن را نباشید و در اجرای ارتباط‌های آن مثل بازی آنلاین یا دیدن ویدئو‌ها کمی به مشکل بر بخورید. در بعضی از روز‌ها ممکن است کیفیت افت شدیدی داشته باشد که شاید به دلیل ارتقاء سخت افزاری یا مشکلات در شبکه باشد. فناوری وایمکس طوری است که ارتباط مستقیمی با نحوه ارتباط شما و دید دکل دارد و ممکن است برخی افراد در مناطق به اصطلاح کور باشند و پوشش خوبی نداشته باشند که همین امر باعث می‌شود سرعت دانلود/آپلود خوبی را تجربه نکنند.
- درآمد حاصل از فعالیت‌های عملیاتی و افشای جداگانه درآمد تحقق یافته و تحقق نیافته، جهت شناسایی سود قابل تقسیم واقع‌بینی سهامداران می‌باشد. ارزش منصفانه تغییرات شاخص‌های مهم در محاسبه توانمندی سازمان برای پیش‌بینی و توسعه سازمان در آینده و دانش به قیمت‌های واقعی بازار می‌باشد. بنابراین این موارد می‌بایست بصورت جداگانه گزارش شوند حتی بانک ملت اگر قیمت‌های بازار به سرعت در حال افزایش و یا کاهش باشند.
با سلام به دوستان ایرانی ابتدا گفته باشم توی امریکا نهادهایی داریم که سازمانها دولتی و نهادهای مالی بانک ملت و غیره را ارزیابی میکنه و به رییس جمهور مشاوره میده و رییس جمهور به قطع و عدم قطع بودجه به سازمان مربوطه نظر نهایی رو میده یعنی اگر رضایت در اون خصوص نباشه اون نهاد یا سازمان تعطیل میشه اما توی ایران چه رضایت باشه چه نباشه اون سازمان کاروشه میکنه و هیچ ارزیابی وجود نداره اما در خصوص وایمکس بگم ابتدا فرقی نمیکنه کدام انتخاب رو داشته باشید بخرید و بعد نظر بدید که کدام بهتر
با بهره‌گیری از این سرویس جدید، اگر به هر دلیل از خط ایرانسل خود برای مدتی استفاده نکنید، شماره شما همچنان بانک ملت در مالکیت‌تان باقی می‌ماند.با توجه به اینکه طبق ضوابط شرکت ایرانسل، کلیه سیم کارت های اعتباری که به مدت ۳ ماه متوالی مورد استفاده قرار نگیرند به حال تعلیق دائم درآمده و به مالکیت این شرکت بازگردانده می‌شود (تعلیق مذکور شامل شماره سیم کارت می‌باشد)، ایرانسل به شما امکان داده است در صورت نیاز، با استفاده از سرویس جدید حفظ شماره، این مشکل را برطرف نمایید. بدین ترتیب، در صورتی که به هر دلیل قرار است برای مدتی بیش از ۳ ماه، از خط ایرانسل خود استفاده نکنید و تمایل دارید شماره مورد نظرتان همچنان در مالکیت شما باقی بماند، می‌توانید کد دستوری را از خط خود شماره گیری کنید. پس از شماره گیری این کد دستوری، مبلغی معادل ۱۲۰.۰۰۰ریال به عنوان هزینه اشتراک از اعتبار شما کسر می شود و بدین ترتیب این شماره به مدت یک سال برای شما حفظ خواهد شد. همچنین می‌توانید در هر زمان برای اطلاع از باقیمانده دوره استفاده از این سرویس، کد دستوری را شماره‌گیری کنید.
دوستان سلام یه سوال داشتم دو بانک ملت سه روزه که وایمکس مبین نت رو خریدم با سرعت 1024 کیلوبایت ولی وقتی شب از دانلود رایگان استفاده میکنم ساعت 2 سرعتش 128 هستش و ساعت های بعد که میگذره سرعتش میاد پایین تر ممنون میشم جواب بدید چرا سرعتم 1024 نیست؟

فهرست منابع بانک ملت :
10.131.26.138 WAP بانک ملت 1.0 Proxy
اما کیفت ایرانسل بهتر از مبین نت هست .کسی که یکی از این دو را داشته باشه انگار از بین چسب دو قلو یکی شون را خریده . هر دو مزایا ی خوب و معاب بدی دارند .من جمعه 91/4/9 از ساعت 11 صبح تا 1 بعد از ظهر شروع به دانلود کردمکه میگفتند مبین نت تا 2 بعد از ظهر مجانیه تازه قبل از دانلود هم مودمو یکبار ریست کرده بودم ولی وقتی حجمم را نگاه کردم 1گیگ ازحجمم کم شده بود لطفا تحقیق کنید بعد پاسخ را در همینجا قرار دهید بانک ملت ممنون
بانک ملت

افسانه در مورد بانک ملت امنيت در اينترنت

شما مي توانيد دسترسي افراد مختلف از جمله خانواده، همكار، هم اتاقي و ... را به كامپيوتر خود محدود كنيد و مشخص كنيد چه كساني به چه اطلاعاتي دست پيدا كنند. و حتي آنها را شناسايي بانک ملت كنيد. اما شناسايي افرادي كه از راه دور و از طريق يك شبكه به كامپيوتر شما دسترسي دارند كار آساني نيست. در اين حالت آسيب پذيري شما در برابر نفوذ خرابكاران و لو رفتن يا از دست رفتن اطلاعات و... بيشتر است. اما كارهايي وجود دارند كه اگر آنها را انجام دهيد و اين كارها تبديل به عادت شوند آنوقت دسترسي به اطلاعات شما بسيار سخت خواهد شد.
سرعت دانلود تا 100 هم میرسه...از ساعت 2 شب تا 8 صبح رایگانه...با آرزوی موفقیت برای تمامی شما عزیزان و به امید ورشکستگی شرکت ایرانسل... کی گفته برای پشتیبانی ایرانسل باید 15 دقیقه منتظر باشی؟؟؟ من که هر دفه زنگ میزنم اگه خلوت باشه حداکثر 45 یا 50 ثانیه ( معمولا 10 یا 15 ثانیه ) تو زمان های وحشتناک شلوغ هم حداکثر 10 دقیقه ( معمولا 6 یا 7 دقیقه بانک ملت )
گلکسی اس 3 موفقترین تلفن هوشمند سامسونگ و البته اندروید در کل تاریخ است. سامسونگ حداقل 30 میلیون دستگاه از این تلفن را به فروش رسانده است و خریدارن آن نیز همواره به تعریف و تمجید از گوشی خود میپردازند. گلکسی اس 3، ترکیبی از سختافزار قدرتمند و نرمافزارهای متنوع و کارآمد است و تجربه متفاوتی را نسبت به دیگر ابزارهای اندرویدی ارائه میکند. گلکسی اس 3 برای مدت چندماه پیاپی بی رقیب بود و هنوز هم بسیاری آن را بهترین تلفن سال 2012 میدانند. برای آشنایی بیشتر با [لینک ها فقط برای کاربران بانک ملت سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید.] از این تلفن مراجعه کنید.
همان‌گونه که گفته شد، عملاً پايه‌ي امنيت در استاندارد 802.11 بر اساس پروتکل WEP استوار است. WEP در حالت استاندارد بر اساس کليدهاي ۴۰ بيتي براي رمزنگاري توسط الگوريتم RC4 استفاده مي‌شود، هرچند که برخي از توليدکننده‌گان نگارش‌هاي خاصي از WEP را با کليدهايي با تعداد بيت‌هاي بانک ملت بيش‌تر پياده‌سازي کرده‌اند.
مشترک با موافقت بانک ملت با قوانین سایت پردیس، اجازه‌ی استفاده از پرونده‌ی کاربری خود (فعالیت‌هایی که مشترک در هنگام کار با بخش‌های مختلف سایت انجام می‌دهد) جهت مقاصد تجاری و غیر تجاری را به همراه اول داده و با حفظ اطلاعات شخصی کاربر، حق انتشار آن را نیز در اختیار همراه اول می‌گذارد. پردیس از طریق این پورتال دسترسی شما را به سرویس های خود فراهم کرده است و در هر زمان این اختیار را دارد تا دسترسی شما را بدون اعلام قبلی غیر فعال کند و هیچگونه حق اعتراض نسبت به این موضوع را نخواهید داشت.
2 100،000 98،000 بانک ملت
واقعا افتضاحه .. بانک ملت
• فيلترکردن محتوا: دادگاه ها مقررکرده اند که تمام کارمندان حق برخورداري از يک محيط کاري غير خصمانه را دارند. بعضي عمليات تجاري نشان مي دهد که بعضي موارد روي وب جايگاهي در شبکه هاي شرکت ها ندارند. پراکسي HTTP سياست امنيتي شرکت شما را وادار مي کند که توجه کند چه محتوياتي مورد پذيرش در محيط کاريتان است و بانک ملت چه هنگام استفاده نامناسب از اينترنت در يک محيط کاري باعث کاستن از بازده کاري مي شود. بعلاوه، پراکسي HTTP مي تواند سستي ناشي از فضاي سايبر را کم کند. گروه هاي مشخصي از وب سايتها که باعث کم کردن تمرکز کارمندان از کارشان مي شود، مي توانند غيرقابل دسترس شوند.
 پيمايش شبکيه چشم بانک ملت
• شما می‌توانید به محض خرید هر آهنگ تا سی روز بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، آن را به دفعات با آهنگ هم قیمت دیگری تعویض کنید.• قیمتهای ارائه شده برای سرویس "آهنگ پیشواز" ایرانسل تنها بانک ملت مربوط به جشنواره حاضر می باشند. برای مشاهده آخرین تغییرات در قیمتها به مراجعه کنید.
یورگ تسیرکه امیدوار است با اعمال مجموعه‌‌ای بانک ملت از این روش‌های دفاعی، فضای مجازی را از وجود خطاکاران اینترنتی پاک کند.
بانک ملت
malume khob berande irancell ghavi tare az hame lahaz be andbozorgishbaskhadamatbede باسلامانگار اين بانک ملت مطلب خيلي وقت است كه آپدت نشده.مبين نت پوشش خود را علاوه بر مراكز استان ها به طور ميانگين 4 شهر در هر استان ارتقا داده.
يه عده ميگن پشتيباني نداره انتن نميده و اين حرفا خب شما چند كيلومتر از محدوده تحت پوشش دوري بعد خيال داره سرعت توپ بهش بده.من الان وايمكس ايرانسل دارم.دوستم هم مبين نت.خونمون جفت همه.من اصلا قطعي ندارم.سرعتم بالاست سرعت دانلودم هم خيلي خوبه.خيلي بانک ملت هم ارزونه.ترافيك هم خيلي كم مصرف ميشه.ولي دوستم كه مبين نت داره خيلي زياد ترافيكش ميره سرعتش از مال من پايين تره.طوري كه ديگه جمعش كرد.هر كي ميخواد بخره 100 درصد ايرانسل بخره.
راهنماي سيستم‌عامل‌هاي تبلت (قسمت بانک ملت پاياني) آیا ویندوز 7 برای شما مناسب است؟ماهنامه شبکه - مرداد 1390 شماره 124 اشاره: ماهنامه شبكه - سیستم‌عامل ویندوز با دیدگاهی متفاوت نسبت به رقبا و با اتکا به پیشینه‌حضور مقتدرانه خود در بازار کامپیوترهای رومیزی وارد بازار تبلت شده است. به این ترتیب، تبلت‌های مبتنی بر ویندوز موجود در بازار، دارای همان ویندوز 7 آشنا و همیشگی هستند و نسخه اختصاصی تبلت در کار نیست...
هنگامی که از کیبرد تلفن هوشمندتان در اندروید یا آیفون استفاده می کنید با تایپ هر حرف، نرم افزار کیبرد آن را به صورت درشت شده نمایش می دهد. این روش اصلی اپلکیشن جاسوس برای دزدی اطلاعات به حساب می آید. همین مورد است که سبب شده دقت تشخیص آن تا ۹۰ درصد هم باشد. اگر اصلا دلتان نمی خواهد توسط چنین نرم افزارهایی مورد جاسوسی قرار بگیرید می توانید در حال حاضر گزینه letter magnification را روی تلفن هوشمند تان غیرفعال کنید یا هنگام تایپ رمز عبور و متن های حساس، بانک ملت روی نمایشگر را با چیزی بپوشانید

- استفاده از مهندسی اجتماعی (Social engineering) و اغوای افراد برای باز کردن فایل پیوست شده. فکر کنید که شما از دوستتان یک ایمیل با موضوع I Love you دریافت کنید. بسیاری از افراد بدون فکر این‌گونه ایمیل‌ها را باز می بانک ملت کنند. همیشه مراقب باشید که به ایمیل‌های دریافتی از دوستان هم مشکوک باشید.
٣.نصب Certificate Service و ايجاد بانک ملت يک Certificate Authority (CA)
مزاياي پراکسي‌ها بانک ملت بعنوان ابزاري براي امنيت :

LTE از تولد تا تكامل! بانک ملت گروه تحقيقاتي‌ای كه روي پروژه 3GPP كار كرده بود، شروع به كار روي پروژه جديدي با نام Long Term Evolution يا LTE کرد و هدف‌اش دستيابي به شبكه‌ سلولي موبايل با سرعت دانلود صد مگابيت بر ثانيه و سرعت آپلود 50 مگابيت بر ثانيه بود.دو اپراتور بزرگ ايالات‌متحده يعني Verizon و AT&T اقدام به نصب زيرساخت‌ها و تجهيزات شبكه‌هاي LTE کردند.
6- دکمه CALL یا OK یا Send را بانک ملت فشار دهید


تعرفه مكالمه با سيم‌كارت تالياتعرفه تماس‌هاي داخلي سيم‌كارت‌هاي تاليا براي مكالمه شهري در ساعات پرترافيك شبكه (8 تا 21) 670 ريال براي هر دقيقه و در ساعات كم ترافيك شبكه21 الي 8 و جمعه‌ها و ايام تعطيل 536 ريال براي هر دقيقه اعلام شده است.هزينه مكالمه بين شهري در ساعات بانک ملت پرترافيك 1139 ريال براي هر دقيقه و در ساعات كم ترافيك 804 ريال براي هر دقيقه در نظر گرفته شده است. تعرفه سرويس پيام كوتاه براي هر پيام در ساعات پرترافيك و كم ترافيك 160 ريال در نظر گرفته شده است.براي سرويس پيام صوتي در ساعات پر ترافيك 670 ريال در هر دقيقه و در ساعات كم ترافيك 536 ريال در هر دقيقه در نظر گرفته شده است. تعرفه تماس‌هاي بين‌المللي براي كليه كشورها به جز كشورهاي ذكر شده در ساعات پرترافيك شبكه 3033 ريال در هر دقيقه و در ساعات كم ترافيك 2899 ريال در هر دقيقه محاسبه مي‌شود.
خرید کارت اینترنتثبت نام . کد دستوری #۷۲۴* را از تلفن همراه خود شماره‌گیری نمایید. . منتظر دریافت پیام کوتاه حاوی کد ثبت‌نام‌‌ و نشانی اینترنتی بانک باشید.. پس از دریافت اطلاعات فوق، به نشانی اینترنتی مذکور مراجعه کرده و با وارد بانک ملت نمودن شماره تلفن همراه خود و کد ثبت نام دریافت شده، مراحل ساده ثبت نام را طی کنید.

بانک ملت
مواردعدم انجام شارژلیست سیاه بانک ملت : در زمان فعالسازی رمز شارژ الکترونیکی ، درصورت تکرار بیش از4 بار خطا در ورود رمز ، سیم کارت شما قفل شده و وارد لیست سیاه می شود.خط استفاده نشده : وضعیت سیم کارت در زمان تحویلقطع تقاضای مشترک : درصورتیکه مالک تلفن همراه با مراجعه به (درتهران ) و (سایراستانها ) برای مدت معین (حداکثر 3ماه) نسبت به قطع تقاضای مشترک اقدام نموده باشد.مفقودی توسط تلفن گویا(444) : درصورتیکه اعلام مفقودی توسط مشترک تلفن همراه ازطریق سامانه444(تلفن گویا)صورت پذیرفته باشد.(جهت کسب اطلاعات بیشتربه خدمات سیم کارت اعتباری(اعلام مففودی سیم کارت) مراجعه نمائید.)سلب امتیاز: درصورت عدم افزایش اعتبار در وضعیت غیرفعال (طی 12ماه ) شماره و حق الامتیاز سلب می گردد وامکان افزایش شارژمیسرنمی باشد.
پخش کردن گواهينامه بانک ملت ديجيتالي..................................................................6
1-6 بانک ملت مشکل امنيتي در SSL ..............................................................60

توجه:•در صورتی که از قبل آهنگی داشته باشید، خرید آهنگ جدید به معنای پخش بلافاصله آن نیست بلکه آهنگ قبلی تا زمان پایان یافتن دوره اعتبارش برای تماس گیرندگان پخش خواهد شد.•آهنگ‌های پیشواز جدیدی که خریداری می‌کنید، به انتهای آلبوم شما اضافه می‌شوند وتا پایان مدت اعتبار خود در آلبوم باقی می‌مانند. به این ترتیب تمام آهنگ‌های خریداری شده که دوره اعتبار آنها تمام نشده باشد در بانک ملت آلبوم قرار گرفته و شما می‌توانید از آنها استفاده کنید.اعتبار آهنگ اول آلبوم شما مصرف می‌شود.
ضميمه 2 بانک ملت : پراکسي
5. انتشار محتوای حاوی تحریك، ترغیب، یا دعوت به اعمال خشونت آمیز و خودكشی( ماده 15 قانون بانک ملت جرایم رایانه ای)

سپس امضا و متن نامه ارسال مي شود. در طرف سرور هم با کليد عمومي داده hash شده بدست مي آيد. متن ارسالي هم hash مي شود. حال اگر اين دو نتيجه يکسان بود ، داده ها واقعًا از طرف کسي که مدعي آن است ارسال بانک ملت شده است. چرا که اگر متن نامه عوض شود ، نتيجه hash آن هم متفاوت و مقايسه نتيجه يکساني را بر نمي گرداند.
تازه اپراتور اینقدر مهربون و با آرامش باهات صحبت میکنه که اعصابت آروم میشه و یادت میره که چه مشکلی داشتی و برای چی با اونا تماس گرفتی...خلاصه اپراتور فقط حرف میزنه و هیچوقت عمل نمیکنه...چند وقت پیش من به مدت 26 روز از اینترنت نمیخواستم استفاده کنم چون امتحاناتم شروع شده بود و روز 27 پول کل تعرفه رو واریز کردم یک مقداری از پول تعرفه رفت تو حسابم (برای ماه بعد) و با مقداری از پول تعرفه به من 600 مگ ترافیک دادند و این یعنی دزدی...میپرسی چرا؟ چون خودشون میدونن من 600 مگ رو تو عرض 3 روز نمیتونم تموم کنم چون استفاده ای ازش ندارم و به همین دلیل یکم ماه بعد کل 600 مگ می بانک ملت پره (می سوزه) ، اونا با این کار میخواستن برای ماه بعد هم پول واریز کنم... بابا زرنگا...خلاصه من تعرفه آزاد رو انتخاب کردم...توی تعرفه آزاد هر چقدر پول بریزی همون اندازه استفاده میکنی ، مثل شارژ سیم کارت میمونه...
۱۴ ثبت شماره بانک ملت در فهرست طلایی ۷۰۰-۳-۴-۱ *۱۴۰*۳*۴*۱#
9- كامپيوتر بانک ملت خود را بايك آنتي ويروس و آنتي اسپاي وير و يك فابروال مناسب و به روز محافظت كنيد.
بانک ملت
4 بانک ملت x 256 = 1,024
يک چک تاييد پيام (Message Authentication Check) يا MAC يک الگوريتم ثابت با توليد يک امضاء برروي پيام با استفاده از يک کليد متقارن است. هدف آن نشان دادن اين مطلب است که پيام بين ارسال و دريافت تغيير نکرده است. هنگامي که رمزنگاري توسط کليد عمومي براي تاييد هويت فرستنده پيام استفاده مي‌شود، منجر به ايجاد بانک ملت امضاي ديجيتال (digital signature) مي‌شود.

• خرید شارژ و غیره) متعاقبا اعلابا استفاده از این سرویس پیشرفته و جدید، خرید شارژگوشی وی و یا به هر دلیل دیگر، تماس با او برقرار نشد شما می‌توانید با شماره گیری یک کد دستوری ویژه، هر زمان که مشترک مورد نظرتان بار دیگر به شبکه متصل شد، از این امر مطلع شوید.از این پس برای اطلاع از آخرین تحولات سیاسی، بین المللی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و ... نیاز به خرید روزنامه و یا مراجعه به اینترنت نداشته و می‌توانید از طریق ویترین ایرانسل، با تلفن همراه خود در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها و سایت‌های خبری قرار خرید شارژ. بانک ملت

پشتيبان‌گيری و همگام‌سازی بانک ملت ساده با کامپيوتر
نکته ٢ : تمامی مراحل شارژ الکترونیکی (E-Charge)، تحت نظارت دقیق ایرانسل صورت می‌گیرد. به همین دلیل این روش از ساده ترین، سریع‌ترین و در عین حال مطمئن ترین راه‌های انجام این تراکنش ها محسوب می‌شود. بـا خـدمـات شـارژ الـکترونیکـی (E-Charge) در وقـت،هـزینـه و انـرژی صرفه جـویی می کنیـد!شناسه ایرانسلی روشی نوین جهت دریافت اعتبار با استفاده از شارژ الکترونیکی شناسه ایرانسلی» عددی ۴ تا ۱۰ رقمی است که به انتخاب مشترک تعیین شده و به جای شماره تلفن همراه وی، در زمان استفاده از شارژ الکترونیکی به کار می‌رود. جهت تعیین این شناسه، مشترک می‌بایست عدد انتخابی خود را از طریق پیام کوتاه به شماره ۱۱۱۱ ارسال نماید. پس از انتخاب شناسه ایرانسلی مشترک می تواند در بانک ملت هنگام مراجعه به فروشندگان مجاز شارژ الکترونیکی به جای شماره تلفن همراه، شناسه ایرانسلی خود را جهت دریافت اعتبار ارایه نماید.

نما (نقشه مجازی ایرانسل) به همراه قابلیت های جدیدسرویس «نما» (نقشه مجازی ایرانسل) تا به حال در شهرهای تهران، کرج، تبریز، اصفهان، شیراز و مشهد در اختیار شما قرار گرفته است.نمای خانواده به كمك این سرویس می توان در هر بانک ملت ساعت از شبانه روز از موقعیت مکانی اعضای خانواده آگاه شد. به عنوان مثال والدین می‌توانند در هر لحظه موقعیت فرزندان خود را تشخیص دهند و با اطمینان خاطر، از وضعیت کودکان خود آگاه شوند و یا موقعیت مکانی سالمندان را معین نمایند. با اشتراک خدمات «نقشه مجازی ایرانسل» شما می‌توانید از هر محل یا حتی شهر دیگری از موقعیت دقیق فرزندان خود آگاه شوید.
بنابراین این تعاریف ارزش منصفانه مربوط به فروش‌های اجباری و غیرمنطقی و شرایط بانک ملت آن در بازار نمی‌باشد بلکه مربوط به معاملات منظم می‌باشد.
تنها در صورتی قادر به استفاده از این محصول خواهید بود که تنظیمات پیام چندرسانه‌ای (MMS) خود را فعال کرده باشید. (در بانک ملت صورتی که این تنظیمات را خرید شارژدریافت ننموده و خرید شارژ یا فعال نکرده‌اید، کد دستوری #۵*۳*۱۳۰* را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری کنید.)رژ پیامک‌های ارسالی خرید شارژ ایرانسل همراه اول، ایرانسل، تالیا تالیا

• حملة Man-in-the-middle – در اين حمله، شخص از موقعيت استفاده كرده در هنگام مبادلة كليد عمومي، كليد عمومي خود را جايگزين كرده و براي گيرنده مي‌فرستد و بدين‌گونه مي‌تواند به پيام‌ها دسترسي داشته باشد بانک ملت بدون اينكه فرستنده و گيرنده، مطلع باشند. در سيستم‎هاي كليد ـ عمومي ‎(نامتقارن) اغلب مديريت كليد مورد حمله قرار مي‎گيرد تا الگوريتم رمزنگاري





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: